Skontaktuj się z nami

Wsparcie dotyczące urządzeń i zakupów

Uzyskaj szybką pomoc dotyczącą Twojego urządzenia, korzystając z instrukcji obsługi, przewodników rozwiązywania problemów, najczęściej zadawanych pytań oraz pomocnych filmów:

Obsługa Klienta Ninja

Nasi eksperci Ninja są do Twojej dyspozycji. Obsługa Klienta Ninja jest dostępna:

Od poniedziałku do piątku: od 9:00 do 17:00

W soboty, niedziele i święta: nieczynne

Numer telefonu: 

800 088 092

Adres e-mail

ninja.pl@sharkninja.com

W celu szybszego otrzymania pomocy, przygotuj swój produkt i trzymaj go w pobliżu podczas rozmowy telefonicznej. Oferujemy również jednokierunkową sesję video w celu sprawnego i dokładnego rozwiązywania problemów. Dziękujemy za współpracę!

Jeśli Twoje urządzenie było kupione w miejscu innym niż ninjakitchen.pl, nie zapomnij go zarejestrować:

Rejestracja produktu

Aby dowiedzieć się więcej o gwarancji, odwiedź poniższą stronę:

Gwarancja 

W celu zapewnienia zgodności z polskimi i unijnymi przepisami o ochronie danych osobowych, przedstawiciele Obsługi Klienta SharkNinja mogą rozmawiać bezpośrednio z posiadaczem konta lub posiadaczem gwarancji.