Wsparcie dotyczące urządzeń i zakupów
Uzyskaj szybką pomoc dotyczącą Twojego urządzenia, korzystając z instrukcji obsługi, przewodników rozwiązywania problemów, najczęściej zadawanych pytań oraz pomocnych filmów:
Nasi eksperci Ninja są do Twojej dyspozycji. Obsługa Klienta Ninja jest dostępna:
Od poniedziałku do piątku: od 9:00 do 17:00
W soboty, niedziele i święta: nieczynne
Numer telefonu:
Adres e-mail
W celu szybszego otrzymania pomocy, przygotuj swój produkt i trzymaj go w pobliżu podczas rozmowy telefonicznej. Oferujemy również jednokierunkową sesję video w celu sprawnego i dokładnego rozwiązywania problemów. Dziękujemy za współpracę!
Jeśli Twoje urządzenie było kupione w miejscu innym niż ninjakitchen.pl, nie zapomnij go zarejestrować:
Aby dowiedzieć się więcej o gwarancji, odwiedź poniższą stronę:
W celu zapewnienia zgodności z polskimi i unijnymi przepisami o ochronie danych osobowych, przedstawiciele Obsługi Klienta SharkNinja mogą rozmawiać bezpośrednio z posiadaczem konta lub posiadaczem gwarancji.